Takk for frivilligheten, sørosinger!

I Frivillighetens år reiser representanter fra Trysil kommune rundt og takker for all frivillig innsats. Nå har de vært i Søre Osen.

Seriøs håndverker eller seriøse problemer?

Tettpå skal hjelpe forbrukere å velge seriøse håndverkere når de skal bygge eller pusse opp hus eller hytte.

Tenkt å installere solcelleanlegg?

Da må du finne ut om du må søke om byggetillatelse eller ikke. Vi anbefaler at du leser veilederen som byggesaksavdelingen vår har laget.

Newton-rommet på Jordet skole

Det ble en svært lærerik og morsom dag for elevene i 4. og 6. klasse da de fikk besøk av Newton-rommet i Stor-Elvdal 3. november.

Inspirerende konferanse om fritidsbebyggelse

Flere ansatte fra sektor for samfunnsutvikling har deltatt på en plankonferanse om framtidas fritidsbebyggelse på Beitostølen.

Tiltak for å senke energiforbruket

Vi tar grep for å spare strømkostnader.

Åtte tryslinger feiret norsk statsborgerskap

Åtte glade tryslinger deltok på den høytidelige markeringa av at de har fått norsk statsborgerskap.

Foreslå kandidater til frivillighetsprisen

Fristen for å sende inn forslag på kandidater til Trysil kommunes frivillighetspris 2024 er 1. november.

Jordet skole markerte FN-dagen

Tradisjonen tro har elever og voksne på Jordet skole markert den viktige FN-dagen 24. oktober.

Vi samlet inn 434 044 kroner!

Innsamlet beløp til TV-aksjonen 2022 Sammen redder vi liv er et av de beste resultatene i Trysil på mange år.