Spørsmål om strømstøtte?

Trysil kommune får mange spørsmål om strømstøtteordningen fra både bolig- og hytteeiere. Se om du finner svar her.

Takk for frivilligheten!

Representanter fra styringsgruppa for Frivillighetens år 2022 reiste rundt i Trysil og takket for flott, frivillig innsats.

Vi trenger flere støttekontakter

Har du tid og lyst til å bidra til at andre får ei meningsfylt fritid og et mer sosialt liv? Bli støttekontakt!

Studietur om mobilitet

16 har vært på studietur til Oslo og Norefjell for å se og lære mer om smarte transportløsninger.

Fulufjellet nasjonalpark har feiret 10 år

20. august 2022 ble jubileet markert ved gapahuken ved Storbekkåsen i Ljørdalen.

Fagdag i trygghetssirkelen

Rett før skolestart var sektor for oppvekst samlet til fagdag i kulturhuset Hagelund.

Kjempegøy på sommerskolen!

Årets sommerskole ble igjen en stor suksess.

Spennende møte med ildsjeler fra Søre

Kommunalsjef for samfunnsutvikling og to fra næringsavdelingen har vært på møte for å tenke kreativt rundt utviklingen i Søre Trysil.

Se Trysil i bilder - før og nå

På norgeibilder.no kan du se hvordan det så ut i Trysil før i tida og sammenlikne med i dag - eller i alle fall i 2017.

Trivelig grendejubileum i Varaholla

Lørdag 16. juli feiret Varaholla sine første 300 år som grend.