Lån fem gratis filmer i måneden

Trysil folkebibliotek tilbyr nå en ny digital tjeneste; se fem filmer fra Filmoteket gratis hver måned.

Gratis møterom til utvalgte grupper

Trysil kommune har flere lokaler som lag og foreninger og noen andre grupper får låne gratis.

Innholdsrik og hyggelig kulturprisvinnerfest

Rundt 170 feiret kulturprisvinnerne Søre Trysil historielag, Tørberget historielag og Søre Osen historielag.

Har du hytte uten veg til døra?

Parkerer du et stykke unna og følger en sti fram til hytta? Eller ror du over et vann for å komme fram? Da vil vi høre fra deg.

Det skogfinske flagget

En svensk-norsk jury har kåret det skogfinske flagget.

Tur til Raskiftet

Tredjeklassingene på Innbygda skole har besøkt Austri Raskiftet for å lære mer om fornybar energi.

Fulufjellet nasjonalparks hjemmeside

Nasjonalparkstyret for Fulufjellet lanserte ny hjemmeside for Fulufjellet nasjonalpark i 2022.

Trysil kommunes klimaplan

Innen 2030 skal Trysil kommune redusere kommunens årlige klimagassutslipp med 40 % i forhold til 2017-nivå.

Stolte kulturprisvinnere

Lederne i Søre Trysil, Søre Osen og Tørberget historielag tok stolte og glade imot kulturprisen fra ordfører Erik Sletten 13. desember.

25 år i Trysil kommune

Tolv trofaste ansatte har fått klokke som takk for innsatsen så langt i Trysil kommune.