Sau på seniorkinoen

Det blir norsk dokumenter om generasjonsskiftet og livet på en sauegard i Nordland på seniorkinoen 10. mai kl. 11.30.

Solcelleanlegg på anbud

Vi skal installere solcelleanlegg på taket på Innbygda SFO. Tilbudsfristen er 15. mai kl. 12.

Snaut 300 000 kroner igjen på landbruksfondet

Kommunestyret bevilget 500 000 kroner til Trysil kommunes landbruksfond i 2024. Vi har brukt nesten halvparten allerede.

Ledige stillinger: renholdere

Tre faste stillinger; en på heltid og to på deltid. Søknadsfrist 9. mai.

Ledig stilling: rådgiver i PP-tjenesten i Trysil og Engerdal

I Trysil og Engerdal har vi stort fokus på inkluderende skoler og barnehager, tilpasset opplæring, tidlig innsats og læringsmiljø.

Klare for ny miljøuke

Trysil kommune har programmet klart for miljøuka som vi arrangerer for femte gang 4.-11. mai 2024.

Ungdomsklubben på vårdisko

Trysil ungdomsklubb inviterte med seg engerdølene og dro på vårdisko på Laaven i Trysilfjellet 17. april.

Søk på tilskudd fra Imerslunds legat

Rundt 100 000 kroner kan styret i Imerslunds legat dele ut i år - hvis de får nok og gode nok søknader. Søknadsfrist 15. mai.

Seks til vil jobbe på sommerskolen

Fem kvinner og en mann har søkt på jobb på Trysil kommunes sommerskole for Trysil-unger i alderen 11-13 år.

Pårørendekvelder innen psykisk helse og rus

Er du pårørende til noen med vanskeligheter knyttet til psykisk helse, avhengighet og/eller rus? Velkommen på pårørendekveld.