Vi lanserer Min side

Innbyggerportalen gir deg tilgang til kommunale og nasjonale digitale tjenester og informasjon.

Over 10 000 navn på trysilnavn.no

Etter 11 år har trysilnavn.no rundet en aldri så liten milepæl; 10 000 lokale stedsnavn er registrert i databasen.

Ljørdalen får flomvern

NVE har bevilget inntil 2 millioner kroner til flomsikringstiltak i Ljøra. Målet er at det skal være ferdig før vårflommen 2024.

Gudslånet imponerte

Elever og lærere på Vestre Trysil oppvekstsenter og frivillige fra grenda leverte to kjempefine og solide utendørsforestillinger.

Besøk Søir Ombruk

Mye av det vi kaster, er egentlig både fint og brukandes. Det kan lønne seg å ta turen innom Søir Ombruk og se hva du kan hente gratis der.

SFO-tilbudet 2023/2024

Både 1. og 2. klassingene får gratis morgen-SFO og aktivitetsskole i Trysil. Men de må søke.

500 000 kroner til Kongeparken

Regjeringa gir Trysil 500 000 kroner i revidert statsbudsjett til videre utvikling av Kongeparken.

Bli med i kor!

Kultursjef Anne N. Sætre er begeistret etter Trysilstevnet og oppfordrer sangglade folk til å bli med i kor.

Flott kveld i Kongeparken

Det er ingen tvil; Vebjørn Sands malerier løfter Kongeparken i Nybergsund til nye høyder. Se bildeglimt fra avdukinga 8. mai.

Anja er vår nye næringssjef

Anja Holmøy Aamold er Trysil kommunes nye næringssjef. Hun begynner i august.