Vi har vært heldige

Vi oppsummerer ekstremværet Hans så langt med en liten statusrapport.

Rekordsommer for Trysil kino

Over dobbelt så mange besøkte kinoen i juli i år som i 2022.

Prosjektet SITE III er vellykket

Interreg Sverige-Norge har gjennom tre år bidratt til å gjøre grenseregionen mer attraktive og bærekraftige som helårsdestinasjoner.

Ute etter tegning av hus eller hytte?

En del mangler godkjente eller opprinnelige tegninger av bygninger på eiendommen sin. De kan finnes.

Multelykke på bo- og aktivitetssenteret

Lørdag 29. juli får alle på Trysil bo- og aktivitetssenter smake på skogens gull takket være multeplukker Hans Ola Østby.

Trysil rådhus er 65 år

Trysil rådhus har endret seg en del siden det ble bygget i 1956-1958. Kulturhuset Hagelund sto ferdig i 1959.

Slik får du nye søppelposer

Du har flere muligheter til å få nye plastsekker og matavfallsposer fra SØIR.

Er alle hjertestartere i Trysil registrert?

Rundt 20 hjertestartere i Trysil er registrert i Hjertestarterregisteret. Det er viktig å vite hvor slike er å finne når man trenger dem.

Vi ruster opp uteområdet ved sentrumsskolene

Elevene på Innbygda skole og Trysil ungdomsskole møter et nytt, flott uteområde når skolen begynner igjen til høsten.

Rutiner ved skolemåltidene

Hovedutvalg for oppvekst og kultur har vedtatt rutiner for skolemåltider på de kommunale skolene i Trysil.