Ønsket: Besøksvenner med hund

I Trysil har vi bare to besøksvenner med hund; Helena Stengrundet og Gloria Gransberg. Vi ønsker oss flere.

Ordføreren møtte helseministeren om sjukehus

Det som betyr noe for oss, er avstand til føde- og akuttsjukehus, sa ordfører Erik Sletten til helseministeren i et digitalt møte 16. mars.

3 millioner til transportprosjekt

Vi har fått 3 millioner interreg-kroner til prosjektet En smart, integrert og bærekraftig grenseregion.

Møte i beredskapsrådet

Fredag 10. mars gjennomførte Trysil kommune møte i beredskapsrådet.

Vellykket strikkekurs på Jordet skole

Kunst- og håndverkslærer Siv Storsveen og elevene i 5. og 6. klasse på Jordet skole takker varmt alle som bidro på strikkekurset deres.

Bløtkake til medaljevinnerne

Trysil ungdomsskole har feiret de ferske medaljevinnerne sine, Kristian Moen Bonden og Teyus Olsen, med bløtkake.

Kontrakten for Innbygda barnehage er satt på vent

Arne Tøråsen AS har fått rettens medhold i at vi foreløpig ikke kan skrive kontrakt med Skanska om bygging av Innbygda barnehage.

Trysiliaden 2023 ble en vinterfest

Etter flere år med tilpasset program ble årets Trysiliaden endelig en skikkelig vinterfest igjen.

Velkomstfest for flyktningene

8. mars hadde Trysil kommune velkomstfest for flyktningene vi bosatte i 2022.

Arnfinn Hoel kom med flott gave

Trysil bo- og aktivitetssenter mottok onsdag 1. mars to flotte malerier fra Arnfinn Hoel.