Anja er vår nye næringssjef

Anja Holmøy Aamold er Trysil kommunes nye næringssjef. Hun begynner i august.

En fantastisk dag i gjeterskogen

Tusen takk til 120 barnehageunger, Else Myhr, Bente Kvile Buflod - og Torny Jota som har lært bort så mange gamle sanger til Else!

8 300 kroner til BUA

Trysil ungdomsråd har gitt 8 300 kroner til BUA som BUA-koordinator Karoline Piro kan kjøpe sommerutstyr for.

Laget veileder om studentpraksis for sykepleiere

Sykepleierne Linda Myrvold og Stian Westgård har vært svært delaktige i å lage en veileder for praksis i medisinsk sykepleie i sykehjem.

Imponert over Trysil videregående

Råd for eldre og personer med funksjonsnedsettelse er imponert over tilbudet unge med funksjonsnedsettelse får på Tryvis.

Treffpunktet - midt i vekkua

Det er navnet på et nytt tilbud fra Trysil kommune; en kombinert kafé og fritidsklubb for voksne. Den er åpen hver onsdag kl. 16-19.

Grensevilt 2 er fullført

Prosjekt Grensevilt er nå avsluttet. Resultatene ser du her.

Få månedens boktips

Månedens boktips er den første mandagen i måneden.

Lyst til å spre litt glede?

Bli frivillig! På Trysil bo- og aktivitetssenter tar de godt imot deg - uansett hva du vil bidra med. Det viktigste er at du kommer.

Vellykket rekrutteringsmesse - det blir ny neste år

Rekrutteringsmessen i kulturhuset Hagelund 16. mars ble så vellykket at vi allerede har bestemt oss for å gjenta den neste år.