Bra besøkte valglokaler i Trysil

Leder av valggruppa Harald Nyberg la årets valgdagsturné til valglokalene på Østby, i Ljørdalen, Nesvollberget og Plassen.

Juniorklubb for 6. og 7. trinn

Juniorklubben er på torsdager kl. 14.30-20 cirka en gang i måneden unntatt i skoleferien.

Positivt om utslippskutt i Trysil

Klimautslippene innenfor Trysil kommunes grenser ble kuttet med 16 % fra 2009 til 2021, viser tall fra Miljødirektoratet.

For jorda, bedriftene og innbyggerne våre

Prosjektet SITE mobilitet - en smart, integrert og bærekraftig region er i gang. Det er et samarbeid mellom Sälen, Idre, Trysil og Engerdal.

Finere utsikt fra dagsturhytta

Nå har vi tynnet i skogen foran dagsturhytta i Grimsåsen, så utsikten har blitt atskillig videre.

Fugleinfluensa i Innlandet

Fugleinfluensaen har kommet til Innlandet. Her er gode råd fra Mattilsynet om hva du skal gjøre om du finner døde fugler.

Se den politiske debatten med alle listetoppene

Trysil kommune filmet den politiske debatten som Trysil folkebibliotek arrangerte i kulturhuset Hagelund 30. august. Se den her.

Fin skolestart med tilknytningspsykologene

Cirka 100 ansatte som jobber med barn og unge i Trysil har fått nyttig input av tilknytningspsykologene Ida Brandtzæg og Stig Torsteinson.

Barnehagesaken havner ikke i Høyesterett

Høyesteretts ankeutvalg har avvist Arne Tøråsen AS sin anke over lagmannsrettens kjennelse 19. mai 2023.

Vil du leie bassenget på Sønsthagen?

Lag, foreninger og private kan søke om å leie bassenget på kveldstid på ukedager skoleåret 2023/2024.