Vi sender vannprøver gratis for deg

Neste bil går 15. mai. Innlevering av prøver skjer via personalinngangen i rådhuset.

Vannprøveflasker - Klikk for stort bildeDu kan hente vannprøveflasker på servicetorget i Trysil rådhus mandag-fredag kl. 10-15. Grete Myrvold Rydje, Trysil kommune

Trysil kommune tar imot vannprøver fra private vannkilder som vannverk, brønner og borehull og sender dem fraktfritt til analyse på Hamar. Du må levere prøveflaskene på servicetorget i rådhuset mellom kl. 9 og 10 de onsdagene vi tar imot. Merk at hovedinngangen ikke åpner før kl. 10, men på disse onsdagene slipper vi inn de som skal levere vannprøver, i personalinngangen under pergolaen mellom rådhuset og kulturhuset fra kl. 9.

Kjøreplan 2024

Resten av året kjører vi vannprøver slik:

• 15. mai
  • 5. juni
  • 19. juni
  • 10. juli
  • 31. juli
  • 14. august
  • 28. august
  • 11. september
  • 25. september
  • 9. oktober
  • 23. oktober
  • 6. november
  • 20. november
  • 4. desember
  • 18. desember

Prøveflasker

Du kan hente prøveflasker på servicetorget mandag-fredag kl. 10-15. Bestillingsskjema for analyse, mer informasjon om hvordan du tar prøvene samt priser for de ulike analysepakkene finner du lenger ned på siden.

Hent bestillingsskjema for vannprøver med priser (PDF, 312 kB)

Ellen Kahrine Bernts Grønland
Konsulent på servicetorget