Stedsnavnet Østby Arena på høring

Høringsfristen er 9. september.

Navnesak om Lekjenna med flere er vedtatt

Statens kartverk har gjort vedtak om skrivemåten av flere stedsnavn i Engerdal og Trysil kommuner. Klagefristen er 4. august.

12 til vil ha sommerjobb i sektor for helse og mestring

I femte runde søkte seks menn og seks kvinner sommerjobb i sektor for helse og mestring. I alt er vi oppe i 98 søkere.

Besøk Kongeparken i sommer

Kongeparken i Nybergsund er en historisk perle og arena for Trysils unike krigshistorie. Her finner du malerier av Vebjørn Sand.

Navnesak på høring

Statens kartverk har reist navnesak for Skora/Skåret og Gjetsjøen med flere. Saken ligger ute på høring til 9. september 2024.

Ledig stilling: fagleder på avdeling for demensomsorg

Vikariat i hel stilling som fagleder på Trysil bo- og aktivitetssenter avdeling 5. Søknadsfrist 9. august.

Misjonsløp for lik rett til skolegang

Løpets formål er skolegang for døve og blinde barn på Madagaskar. Løpsstart er lørdag 17. august kl. 13 ved Misjonshuset Betel på Østby.

Åpne kirker i sommer

Fem av kirkene våre er åpne for publikum på faste dager sommer.

Gratulerer til Norda Mørs med diskgolfbane!

Ordføreren har åpnet en splitter ny diskgolfbane i Jordet og har også kastet den aller første disken.

Ledige stillinger: tilkallingsvikarer i helse og mestring

Vi trenger tilkallingsvikarer i sektor for helse og mestring. Søknadsfristen er 30. september, men vi behandler søknader fortløpende.