Aksellastrestriksjoner på Skjærbergsvegen

Trysil kommune har innført aksellastrestriksjoner på Skjærsbergsvegen fra Plassen til Skjærberget/Rundflovegen.

Endringer blant fast ansatte i mars

Ingen takket ja til fast stilling i Trysil kommune i mars. Seks sa opp fast stilling.

Fem vil være fagleder på kjøkkenet

Fire kvinner og en mann har søkt på den faste, hele stillingen som fagleder på kjøkkenet på Trysil bo- og aktivitetssenter.

Ledig stilling: avdelingsleder i enhet for hverdagsmestring

Fast, hel stilling i avdeling 3 er ledig fra 1. juni. Søknadsfristen er 29. april.

Foredrag om ensomhet

Torsdag 25. april kl. 19 kommer forfatter Hilde Østby til Trysil folkebibliotek for å snakke om ensomhet.

Fem vil være tilkallingsvikar på kulturavdelingen

Fire menn og ei kvinne har søkt på de ledige tilkallingsvikariatene på kulturavdelingen vår.

Fem vil være prosjektleder

Fire menn og ei kvinne har søkt på den nye stillingen som prosjektleder for bolig- og eiendomsutvikling i Trysil kommune.

Middag på tvers i trivelig lag

Lapskaus til middag og is til dessert - det er menyen på Middag på tvers torsdag 2. mai.

Nyttige dager på USS-landsmøte

Trysil stilte med fem delegater på landsstyremøtet i Utmarkskommunenes sammenslutnings landsmøte på Hell i Stjørdal 4. og 5. april.

Ledige stillinger: sommervikarer i sektor for helse og mestring

Vi trenger enda flere sommervikarer i alle avdelinger. Søkere må fylle minst 18 år i år. Søknadsfrist 30. april.