Påkjørsel av vilt - stopp opp og meld fra!

Juletrafikk, vintermørke, snø og elg som begynner å trekke mot vinterbeiteområdene øker risikoen for viltpåkjørsler langs vegene.

Markering for Skogsarbeiderkjerringa

Med taler, krans, allsang, kaffe og pepperkaker ble det markert at bautaen Skogsarbeiderkjerringa nå er flyttet til flomvollen.

Rekordmange på stolpejakt

3 533 stolpejegere var på farten i Trysil fra i sommer til stolpene ble tatt ned 1. november.

Rektor-rokeringer i grunnskolen

Fra 1. januar blir Geir Busterud konstituert rektor på Trysil ungdomsskole og Odd Vegar Olsen på Innbygda skole.

Ny runde i retten

Rettssaken der Arne Tøråsen AS har stevnet kommunen etter anbudsprosessen for Innbygda barnehage, starter i tingretten 14. november.

Ny kulturskolerektor er på plass

Øyvind Nordstrand har nå begynt som rektor på Trysil kulturskole.

Svært motiverende ansattkvelder

6. og 7. november var det ansattkvelder for ansatte i Trysil kommune i kulturhuset Hagelund med Øystein Pettersen som god motivator.

Jessy Marie er norsk statsborger

Jessy Marie Dent Olsen fra Innbygda har feiret sitt nye, norske statsborgerskap sammen med ordfører Turid Backe-Viken på Lillehammer.

Trivelig besøk på dagsenteret i Jordet

En hel gjeng fra dagsentrene i Ljørdalen og Plassen har vært Norda Mørs.

Tilbygg og renovering på Solbakken

Arbeidet med utvidelse og endringer i servicebygget på Trysil bygdetun er i gang.