Gjevere enn Grammy

Trysil kommunes kulturpris overgår grammyer og alt annet, sa Jan Axel von Blomberg da han fikk prisen i kommunestyremøtet 15. desember.

Takk til trofaste kolleger med hjerte for kommunen!

I over 40 år har mange av våre ansatte stått på i kommunens tjeneste! 25-års innsats lar seg også høre!

Kan du gi et barn trygghet?

Ikke alle barn går julen trygt i møte. Dessverre er det altfor mange barn som venter på et fosterhjem, både i vår region og nasjonalt.

Nye regler for fellefangst

Miljødirektoratet har kommet med en fullstendig liste over hvilke feller som er tillatt å bruke til fangst.

Sentrumsplanen

Områdeplan for Innbygda - Trysil sentrum er det formelle navnet på sentrumsplanen.

Trysil kommune frikjent i rettssaken

Arne Tøråsen AS stevnet i januar Trysil kommune for feil de mente var begått under anbudskonkurransen om ny sentrumsbarnehage. Nå er kommunen frikjent i tingretten.

Bedriftsbesøk i Fageråsen

Ordfører Turid Backe-Viken og næringssjef Anja Holmøy Aamold har besøkt Fageråsen Fritid AS og Fageråsen Hytteområde AS.

Trivelig besøk hos Østby grendeutvalg

Ordfører og næringssjef vil besøke alle grendeutvalgene våre. De begynte på Østby.

Omtrent 140 deltok på fagdag om palliasjon

Bakgrunn for fagdagen var å bidra til økt kompetanse og trygghet for helsefagarbeidere innen palliasjon.

Kunstworkshop for ungdom

Trysil kommune inviterer til gratis kunstworkshop for ungdom som har lyst til å lage bidrag til UKM 2024. Oppstart torsdag 7. desember.