NFU-fest i kulturhuset Hagelund

NFU Trysil og Engerdal lokallag inviterer utviklingshemmede med følge på fest torsdag 9. november kl. 18-20.

Gavmilde tryslinger satte innsamlingsrekord

I år samlet vi inn rekordhøye 470 337 kroner til TV-aksjonen for Redd barna.

Unga i Nordre Trysil står på for andre barn

6. klassingene på Jordet skole har samlet inn nesten 19 000 kroner til TV-aksjonen NRK som i år går til Redd Barna.

Tusen takk! Og lykke til!

Trysil kommune takker Erik Sletten og Stine Akre for innsatsen og ønsker Turid Backe-Viken og Bjarte Wigdel lykke til.

Så raust næringsliv vi har

I år satte vi ny rekord og fikk inn 133 650 kroner på næringsaksjonen i forbindelse med årets TV-aksjon.

Ledige boliger

Her finner du informasjon om ledige boliger i Trysil.

Fibernettet i Trysil legges merke til i utlandet

Trysil kommune har blitt nominert til European Broadband Awards 2023.

Fjøs for framtida på Solås gard

Ordfører Erik Sletten, næringssjef Anja Holmøy Aamold og landbrukssjef Marianne Olsen har besøkt Solås gard i Flendalen.

Vi markerte verdensdagen for psykisk helse

Linda Holmseth Eggen og Thomas Hemstad fra enhet for psykisk helse bød på vafler, varmt drikke og en prat kl. 11.30-14 i dag.

Har du husket å melde inn bygg uten søknadsplikt?

Sjekk i kartet og se om du har firkanter med oransje farge på eiendommen din. Gi oss i så fall beskjed.