Byggestart til våren

Bygginga av Innbygda barnehage starter rundt 1. mai. Barnehagen skal stå ferdig sommeren 2025.

Statsforvalteren på Trysil-besøk

Det bar rett til topps da statsforvalter Knut Storberget med følge besøkte Trysil 15. januar.

Gratulerer, Hellhammer!

Det ble god stemning i kulturhuset Hagelund da vi feiret årets kulturprisvinner Jan Axel von Blomberg, selveste Hellhammer fra Mayhem.

Ledige stillinger: tilkallingsvikarer på Innbygda skole

Lyst til å jobbe på Innbygda skole? Vi trenger lærere på 1.-7. trinn og elevveiledere på skolen og SFO. Søknadsfrist 30. juni.

Hans Martin Aas leder plan- og miljøavdelingen

Vi skal i gang med å revidere kommuneplanens arealdel. Det innebærer noen endringer for fire ansatte.

Kommunalt tilskudd til lokale utgivelser

Trysil kommune har et eget bokfond. Pengene kommer fra salg av Trysilboka og andre kommunale utgivelser.

Tilskudd til ledsager på ferieturer er avviklet

Tryslinger med nedsatt funksjonsevne kan ikke lenger søke om tilskudd til ledsager på ferieturer og leirskole for voksne.

Innbyggerundersøkelsen 2023

Resultatene fra innbyggerundersøkelsen 2023 er nå klare. Tusen takk til alle som svarte!

Aktivt år på biblioteket

Biblioteksjef Tone Oddens årsmelding vitner om et aktivt år på Trysil folkebibliotek også i 2023.

Test deg gratis

Legesenteret tilbyr eget selvtestrom for kjønnssykdommene klamydia og gonoré.