Trivelig grendejubileum i Varaholla

Lørdag 16. juli feiret Varaholla sine første 300 år som grend.

Tre fikk tilskudd fra viltfondet

Hovedutvalg for forvaltning og teknisk drift har innvilget tre av fem søknader om tilskudd fra Trysil kommunes viltfond.

140 000 kroner til Ukraina

Kulturavdelingen har nå bestemt hvem som skal få inntektene fra støttekonserten for Ukraina i mai.

Minibibliotek på butikken i Plassen

Biblioteksjef Tone Odden har åpnet Trysils første minibibliotek ute i grendene; i Nærbutikken Søre Trysil.

Aktivitetstilbud i sentrum

Alle er velkomne til å bruke aktivitetene sentrumsutviklingsprosjektet har sørget for å få på plass i Trysil sentrum.

Studiereise til Zermatt og Chamonix

SITE 3-prosjektet har vært på studiereise til to verdensledende helårsdestinasjoner - Zermatt og Chamonix i Alpene.

Spreke politikere i storefri

De var blide, lekne, spreke og fulle av innsats politikerne i kommunestyret da Destinasjon Trysil inviterte til Verdens største storefri.

Vi har rustet opp sandvolleyballbanen

Sandvolleyballbanen på flomvollen i Trysil sentrum har fått ny sand og nytt nett. Alle er velkomne til å spille der.

De første ukrainerne er bosatt

Sist uke kom den første ukrainske familien som Trysil har sagt ja til å bosette.

Givende møte med biskopen

Hovedutvalg for oppvekst og kultur hadde et trivelig og givende lunsjmøte med biskop Solveig Fiske på Jordet skole 14. juni.