Alvorlig sykdom i familien?

Kreft- og palliasjonsteamet vårt står klare til å hjelpe deg. Det er bare å ringe  48 89 39 88 mandag-fredag kl. 8-15.30.

Stor stemning på Trysiliaden 2022

Endelig kunne vi samle venner fra flere kommuner i Innlandet til Trysiliaden igjen! Det ble en fantastisk sommerdag for alle involverte.

Svært vellykket frivilligbørs

Trysils første frivilligbørs ga hele 84 samarbeidsavtaler og gode lokale nettverk.

Bedriftsbesøk hos unge bønder

Ordføreren, næringssjefen og jordbruksveilederen har vært på bedriftsbesøk hos tre unge bønder i Nordre Trysil.

Laksearbeidet må fortsette

Trysil kommunestyre ber regjeringen sørge for at arbeidet med å få laksen tilbake til Femund-/Trysilvassdraget fortsetter.

Imponerende støttekonsert

Støttekonserten Det handler om å gi - til Ukraina 21. mai i kulturhuset Hagelund ble rett og slett en fantastisk opplevelse.

Se og hør STOPP!

Her finner du lenke til videoen og singelen og teksten til Malin Jonssons STOPP! som er tilegnet krigsofrene i Ukraina.

Ni fornøyde dirigentspirer

Nå har vi flere glade dirigenter på gang her i Trysil. Takk til Mick Aspen Melby som kom og virkelig inspirerte dem!

Viktig markering av 8. mai

Her er ordførerens tale i Kongeparken på frigjørings- og veterandagen 8. mai 2022.

1 million i gjødselstøtte

Kommunestyret har bevilget inntil 1 million kroner i gjødseltilskudd til Trysils bønder.