Har du sett en forlatt bygdespark?

Eller flere for den sakens skyld? Gi beskjed til info@trysil.com .

Opplæring for folkevalgte

Kommunestyrets medlemmer og første varamedlemmer har gjennomført to spennende dager med opplæring i regi av KS.

Søk om frivilligmidler

Lag og foreninger i Trysil kan søke om kommunale frivilligmidler. Søknadsfristen er 15. september.

Vi er kinoklubb-kino

Trysil kino er kinoklubb-kino. De som melder seg inn i kinoklubben, får se ti utvalgte filmer til halv pris i året.

Bedriftsbesøk i Ljøradalføret

Ordfører, varaordfører og næringssjef har vært på et begivenhetsrikt bedriftsbesøk i Ljøradalføret. Det ble 14 timer med fine opplevelser.

Felt hjortevilt i Trysil i 2023

Det ble felt 561 elger, en hjort og 90 rådyr under jakta i 2023.

Byggestart til våren

Bygginga av Innbygda barnehage starter rundt 1. mai. Barnehagen skal stå ferdig sommeren 2025.

Statsforvalteren på Trysil-besøk

Det bar rett til topps da statsforvalter Knut Storberget med følge besøkte Trysil 15. januar.

Søk om kulturminnemidler

Kommunestyret har bevilget 25 000 kroner i kulturminnemidler i 2024.

Gratulerer, Hellhammer!

Det ble god stemning i kulturhuset Hagelund da vi feiret årets kulturprisvinner Jan Axel von Blomberg, selveste Hellhammer fra Mayhem.