Vil du hjelpe til på BUA?

BUA Trysil har stor pågang både vinter og sommer og trenger flere frivillige.

Matvii Zubaren, Yaroslavna Pryndiuk og Ilja Nelissen Muijtjens - Klikk for stort bildeMatvii Zubaren, Yaroslavna Pryndiuk og Ilja Nelissen Muijtjens er tre frivillige på BUA Trysil som trives kjempegodt. Ramona Nordnes, Trysil kommune

- Har du litt ekstra tid og lyst til å bidra til at BUA Trysil blir enda bedre, så vil vi svært gjerne ar du tar kontakt med oss, sier BUA-koordinator Karoline Piro.

Kvalifikasjoner

BUA søker deg som (har en eller flere av disse kvalifikasjonene):

• vil skape god aktivitet med BUA Trysils utstyr
  • er god til å organisere og lage system på lager og i butikk
  • ser om en sykkel trenger litt ekstra stell og kan skifte en sykkelslange eller olje et kjede
  • viser initiativ
  • kan litt om sosiale medier og kan bruke disse for å synliggjøre BUA Trysil
  • har litt erfaring med data og internett og kan oppdatere bilder og utstyr for BUA Trysil på portalen bua.no
  • kan fikse småting (eller for eksempel en ski)
  • har litt erfaring med vedlikehold av turutstyr og kan ha ansvar for en vedlikeholdsgruppe
  • er et ordensmenneske og kan ha ansvar for at lakenposer og liknende blir vasket og hengt opp jevnlig
  • er serviceinnstilt og ser andre
  • har litt erfaring med friluftsliv og/eller idrett og kan hjelpe kunden med å finne fram til rett utstyr
  • har litt erfaring med digitale programmer og kan lære seg BUAs utlånssystem
  • er glad i å sy på symaskin og kan gjøre enkle reparasjoner, for eksempel reparere en teltpose eller sette en ny strikk i en tøybleie

Arbeidstid

- Vi ønsker oss to-tre frivillige hver tirsdag og torsdag. BUA Trysil er åpen for publikum kl. 15-18 , men du bestemmer selv hvor ofte du vil bidra og hvor lenge om gangen.  Vedlikehold og annen fiks kan også avtales utenom åpningstidene, opplyser Karoline.

Interessert?

Er du interessert, send en e-post til karoline.johansen.piro@trysil.kommune.no eller send en melding på BUA Trysils facebookside. Skriv hva du har lyst til å bidra med, når og cirka hvor ofte du kan bidra.

- Vi ønsker å knytte til oss flere, gjerne med forskjellig bakgrunn. Hos oss får du muligheten til å teste nytt utstyr, lage aktiviteter og komme med innspill på hva vi bør kjøpe inn. Jeg oppfordrer ungdom til å ta kontakt. Sammen kan vi gjøre BUA Trysil enda bedre! sier Karoline.

Besøk BUA Trysil på Facebook.