Næringsavdelingen besøker serveringsbedrifter

Nå har de besøkt Marielle’s Snackbar.

Line Menes, Marielle Faldmo og Marie B. Låte - Klikk for stort bildeNæringsavdeligen på besøk hos Marielles Snackbar. Fra venstre Line Menes, Marielle Faldmo og Marie B. Låte. Trysil kommune Denne uken besøkte næringsavdelingen Marielle’s Snackbar i Høgegga i Trysilfjellet, og her ble de møtt av et meget hyggelig vertskap.

- Jeg liker å servere gode opplevelser, sier Marielle Faldmo som driver snackbaren.

Besøksrunde

I høst startet næringsavdelingen opp igjen med å besøke skjenkebedriftene i Trysil. - Da siste bølge med pandemi kom måtte vi ta en pause, men nå er vi godt i gang igjen, forteller næringskonsulent Line Menes.

Blir kjent med næringen

- Forvaltningen av alkoholloven og serverings- og skjenkebevillinger ligger til næringsavdelingen. Dette er en næring som er svært viktig for reiselivet og Trysil kommune.  Det er derfor viktig for meg som er ny i stillingen å bli kjent med hvert sted og driverne. Da blir det lettere å ha en god dialog, sier næringssjef Marie B. Låte.

Fram til nå har næringsavdelingen besøkt i overkant av 10 bedrifter. - Planen vår er å ha besøkt alle serveringsbedriftene før påske, opplyser Marie.

Ta kontakt hvis du ønsker et besøk hos din bedrift!

Anja Holmøy Aamold
Næringssjef