Her blir det et fyrverkeri av en konsert

Enten du fulgte Odd René Andersen på Stjernekamp på NRK i fjor eller ikke - kom på konserten Signed, Sealed, Delivered!

Brystbilde av Odd Rene Andersen med sixpence - Klikk for stort bilde

Mannen med en av landets beste stemmer kommer til kulturhuset Hagelund torsdag 19. september kl. 19 - på invitasjon fra Trysil kommune. Og bare så du vet hva du har i vente, her er noen tilbakemeldinger fra begeistrede folk som har vært på konserten allerede:

• Et fyrverkeri av en konsert, fantastiske musikere🎸🥁🎹engasjement og stor nærhet med publikum med Odd René🎤som det ultimate midtpunkt. Konserten innfridde alle forventningene + litt til❤️ Tusen takk😘
  • Så dem i Flekkefjord i går og hadde høneskinn i 1,5 time 😅 For en stemme og for en entertainer og for et fabelaktig band!!! Beste konserten jeg kan huske på evigheter 🥳
  • Tusen takk for en fantastisk konsert i Ullensaker kulturhus i kveld, og for noen musikere du har
  • Takk for en fabelaktig konsert på Stord🥰Terningkast 6🥳
  • Jeg sa det med en gang jeg hørte du skulle med i Stjernekamp!!! Odd Rene kommer til å vinne 😎 og nå får endelig det ganske land oppleve hvilken fantastisk mann du er

En unik stemme

I presseskrivet heter det:

Odd René Andersen – fjorårets Stjernekamp-vinner – svinger seg ut på vegen for å dele seieren med dere!

Han blir omtalt som Norges beste soulsanger, med en helt unik stemme. Han har en særegen evne til å kommunisere med og målbinde publikum. Gjennom hele Stjernekamp-sesongen viste han oss at han fordyper seg i melodiene og gjør dem til sine egne – uansett hvilken sjanger han synger.

Odd René har en egen evne til å sette akkurat den stemningen han er ute etter å gi publikum, og på denne turnéen er målet at alle forlater salen litt varmere om hjertet enn de var da de gikk inn.

Sammen med de største

Odd René har vært soloartist siden 1996, og har hatt utallige radiohits siden den gang. Han har dessuten vært supportartist for storheter som Tina Turner, Joe Cocker og John Hiatt. Odd René var også spesielt utvalgt korist for Paul McCartney under fredspriskonserten i Oslo Spektrum i 2001.

Billetter

Billettene er i salg fra mandag 15. april kl. 10 og koster 595 kroner. Du får kjøpt dem på servicetorget i rådhuset mandag-fredag kl. 10-15, tlf. 62 45 77 00, servicetorg@trysil.kommune.no, på trysilkino.no, i eBillett-appen og - dersom du tar sjansen på å vente - i kulturhuset fra en halvtime før konserten begynner.

Kjøp billett til konserten med Odd René Andersen på nett