Ledig stilling: rådgiver i PP-tjenesten i Trysil og Engerdal

I Trysil og Engerdal har vi stort fokus på inkluderende skoler og barnehager, tilpasset opplæring, tidlig innsats og læringsmiljø.

Tingstua - Klikk for stort bildePP-tjenesten holder til på Tingstua i Trysil sentrum. Grete Myrvold Rydje, Trysil kommune

Nå søker vi etter en utviklingsorientert PP-rådgiver som vil være med og bygge en ny, framtidsrettet PP-tjeneste for barn, ungdom og voksne i våre to kommuner. Det er en fast 80 %-stilling som kan kombineres med et vikariat i 20 %-stilling. Søknadsfristen er 8. mai.

Kvalifikasjoner

Vi ønsker søkere som har hovedfag eller master innen relevante fagområder som spesialpedagogikk, pedagogikk og psykologi. Utredningskompetanse er en fordel, fortrinnsvis WISC og Logos. Det er også ønskelig at søkerne har:

• erfaring som PP-rådgiver.
  • kjennskap til skoler og barnehager som organisasjon.
  • kompetanse om og kjennskap til andre relevante tester (som Adler m.m.).
  • erfaring fra arbeid i skole, fortrinnsvis som pedagog eller leder.

Gå til utlysningstekst og søknadsskjema for PP-rådgiver på webcruiter.no

Ann-Heidi Thorsteinsen
Konstituert daglig leder