Trysil legesenter er oppmøtested

Ved eventuelt bortfall av EKOM er legesenteret oppmøtestedet i kommunen vår.

Ann-Karin Røgholt og Hans Martin Aas - Klikk for stort bildeAnn-Karin Røgholt og Hans Martin Aas står foran inngangen til ambulanse og legevakta på Trysil legesenter som må benyttes som inngang utenom legesenterets åpningstider. Trysil kommune

- Vi har valgt Trysil legesenter som vårt oppmøtested, fordi legesenteret alltid er bemannet, opplyser enhetsleder Ann-Karin Røgholt og beredskapskoordinator Hans Martin Aas.

Bortfall av elektronisk kommunikasjon

Ekstremværet Hans har satt fokus på flere sider av beredskapen – herunder bortfall av EKOM (elektronisk kommunikasjon). Hvis du kommer i en situasjon der all mobiltelefoni og digital kommunikasjon er satt ut av drift, og du må få kontakt med nødetatene eller kommunen, så oppsøk Trysil legesenter.

Oppmøtestedet

Ekspedisjonen på Trysil legesenter i Lundevegen 3 i Innbygda har åpent alle hverdager kl. 8-15.30. Inngangen til legesenteret er på byggets vestside. Utenom legesenterets åpningstider benyttes inngangen til ambulanse/legevakt på nordsiden av bygget. Det er skiltet både til legesenterets inngang og inngangen til ambulanse/legevakt.