Kinokiosken i kulturhuset Hagelund har utvidet

Kinokiosken har et større utvalg av varer enn tidligere.

Nils Christer Stenmyren viser frem de nye hyllene i kinokiosken - Klikk for stort bildeNils Stenmyren viser frem det nye utvalget i kinokiosken. Marte Øverland Kornerud

Kinosjef Nils Stenmyren åpner kinokiosken i vestibylen i kulturhuset Hagelund en halvtime før filmene starter. Nå kan kinogåere velge mellom et større utvalg av noe å bite ti.

- Vi har gått fra å ha rundt ti produkter til et sortiment på over 40 varer, sier Nils.

Hjemmesnekrede hyller

Det var ikke enkelt for kinosjefen å finne hyller som passet til deres formål. Løsningen ble å bestille deler til en hylleløsning fra en leverandør og snekre litt selv. Vaktmesterne i Trysil kommune bisto med snekringen og resultatet ble to flotte hylleløsninger med god plass.

Nils Strålin Stenmyren
Kinosjef/kulturhusleder