Flott vaksinegave

Tryslingen Trond Sjøli ble så glad da han fikk time til koranavaksinering, så han laget like godt en flott trefigur til Trysil kommune.

Mette Støa Dypviken - Klikk for stort bildeMette Støa Dypviken viser fram den flotte gaven. Ramona Nordnes, Trysil kommune

- Trond Sjøli ble så glad da han fikk innkalling til vaksinetime, så han gikk til snekkerverkstedet med en gang og laget en kjempefin trefigur. Denne flotte gaven har vi hatt framme på hver eneste vaksineringsdag etterpå, forteller avdelingsleder Mette Støa Dypviken.

Hedersplass

- Jeg synes denne fine skulpturen fortjener litt oppmerksomhet, sier Mette. Og vi er helt enig. Skulpturen med figuren, som har munnbind, bekjemper koronaviruset med en vaksinesprøyte. Nå har den fått en fin liten hedersplass og er utstilt på servicetorget i Trysil rådhus.