Ledige stillinger: høgskolepersonell i sektor for helse og mestring

To hele, faste stillinger for sykepleiere eller vernepleiere. Søknadsfrist 29. mai.

Vi sender vannprøver gratis for deg

Neste bil går 5. juni. Innlevering av prøver skjer via personalinngangen i rådhuset.

Lærerikt om dyrking av grønnsaker

Miljøukas første spennende foredrag var Dyrking i drivhus ved Silje Skogstad.

Ledig stilling som kirketjener

Kirketjenerstillingen i Ljørdalen og Søre Osen kirker er ledig. Søknadsfrist 30. mai.

Ledig stilling: pedagogisk leder

Vi søker etter en engasjert pedagogisk leder til Nybergsund og Østby barnehager i hel, fast stilling. Søknadsfrist 2. juni.

75 vil ha sommerjobb i sektor for helse og mestring

I tredje runde søkte 12 kvinner og 2 menn sommerjobb i sektor for helse og mestring. I alt er vi oppe i 75 søkere.

Følg arbeidet med Trysil-knuten

Nå blir det planert og lagt fallunderlag slik at Trysil-knuten, vår kreative elvekant blir trygg å boltre seg på.

Alle er velkomne på demenskafé

Demensforeningen inviterer alle som vil, på demenskafé i Storvegen 11.  Neste kafé er lørdag 15. juni kl. 11-14.

Koselig start på dagen med Nabogo

Tirsdags morgen ble vi overrasket av tre blide fjes og boller.

Velkommen til spennende fotokonkurranse

For 14. gang arrangerer vi fotokonkurranse! Og i år er temaet møte .