Tre vil være PP-rådgiver

To kvinner og en mann har søkt på fast 80 %-stilling som PP-rådgiver i PP-tjenesten i Trysil og Engerdal.

Endringer blant fast ansatte i april

16 takket ja til fast stilling i Trysil kommune i april.  10 sa opp fast stilling.

Velsmakende kokkekamp på Jordet skole

De kokkelerte til gull, elevene på 6. og 7. trinn på Jordet skole. Heldige er de som fikk smake på de herlige rettene!

Ledige stillinger: helgestillinger i helse og mestring

Vi har 17 ledige helgestillinger i sektor for helse og mestring. Du kan selv velge arbeidstidsordning. Søknadsfrist 4. juni.

Ledig stilling: ernæringskokk

Vi trenger en ernæringskokk til i hel, fast stilling. Søknadsfristen er 29. mai.

Anleggsstart for Innbygda barnehage

13. mai startet gravinga på tomta til den nye sentrumsbarnehagen vår, Innbygda barnehage.

Ingen hygieneavvik i avdeling 2 og 3

Hygienegruppa er godt fornøyd etter å ha vært hygienepoliti på Trysil bo- og aktivitetssenter.

Ledige stillinger: fagarbeidere i sektor for helse og mestring

Vi har åtte ledige stillinger som fagarbeidere i sektor for helse og mestring. Søknadsfristen er 29. mai.

Ledige stillinger: helgestillinger på institusjonskjøkkenet

Har du lyst til å jobbe på institusjonskjøkkenet vårt hver tredje helg? Søknadsfristen er 29. mai.

Forslag til meddommere på høring

Valg av meddommere for perioden 2025-2028 er lagt ut til offentlig ettersyn. Høringsfrist 27. mai.