Koselig konsert på Borgtun

Det er ikke fritt for at det rykket i dansefoten på både den ene og den andre da Erik Storsveen hadde konsert på Borgtun torsdag.

Erik Storsveen spiller trekkspill - Klikk for stort bildeErik Storsveen bød på kjente sanger og gammeldansmusikk i sommervarmen på Borgtun. Inger Lise Støbak, Trysil kommune

Det var pårørende til beboerne som hadde fått Erik til Borgtun. Og en dag som var fantastisk fra før med deilig sommervarme og fuglekvitter, ble bare enda bedre. På den timelange konserten serverte Erik mange kjente sanger og livat gammeldansmusikk som beboerne tydelig satte pris på. Kaffe, kaker og is fikk konsertpublikummet også.

- Det var ei kjempekoselig stund, sier avdelingsleder Inger Lise Støbak.

Beboere og pårørende på Borgtun på utekonsert - Klikk for stort bildePublikum storkoste seg med konsert, kaffe, kaker og is i sommervarmen. Inger Lise Støbak, Trysil kommune