Kjempegøy på sommerskolen!

Årets sommerskole ble igjen en stor suksess.

Tre jenter i hengekøye - Klikk for stort bildeTipp topp i Søre Osen syntes disse tre jentene. Trysil sommerskole

Lederteamet og aktivitetslederne melder om svært fornøyde deltakere som i tillegg til gode opplevelser og mestring, også har fått nye venner.

- I alt deltok 77 barn på Trysil sommerskole fordelt på to av sommerferiens skoleuker. Og alle som søkte fikk heldigvis tilbud om plass, forteller rådgiver Beathe Helen Sande.

Innholdsrike dager

Ungene fikk masse fine opplevelser og artige aktiviteter i løpet av uka, se bare her:

• Første dagen: Bli-kjent-aktiviteter, ballspill og malingsaktivitet på ungdomsskolen, dagens lunsj var taco
  • Andre dagen: Klatring i Høyt & Lavt klatrepark og sykling i Gullia
  • Tredje dagen: Utfart til Søre Osen med vannaktiviteter på SUP-brett og lek
  • Fjerde dagen: Hopp og sprett i Rush trampolinepark i Hamar
  • Femte dagen: Bowling, pizza, bading og surfing på Radisson Blu Resort Trysil

Årets team

Vi hadde, som i fjor, engasjert skoleungdom og studenter til å planlegge og gjennomføre sommertilbudet. Årets team var Sara Nordsveen (rektor), Hedda Lysfoss Løvlund, Karine Heien og Maria Pedersen. De andre studentene/elevene som jobbet på sommerskolen var: Eline Heien, Janniche Enger, Auden Sundsbakken, Jo Aasmund Sletten, Ole Sebastian Svingen, Alemdina Draganovic og Simen Øverby.

Nå håper både teamet og ungene at det blir ny sommerskole neste år. For dette er rett og slett veldig, veldig gøy!

Sommerskoletilbudet ble finansiert med kommunale midler og midler fra Gjensidigestiftelsen.

Bildeglimt fra sommerskolen