Juniorklubb for 6. og 7. trinn

Juniorklubben er på torsdager kl. 14.30-20 cirka en gang i måneden unntatt i skoleferien.

Biljardbord og sofagruppe - Klikk for stort bildeJunioklubben er et gratis fritidstilbud til 6.- og 7. klassingene våre. Beathe Sande, Trysil kommune

​Juniorklubben er i ungdomsklubbens lokaler på Trysil ungdomsskole og er et fint sted å være sammen med jevnaldrende.

Klubbkvelder

Juniorklubben skoleåret 2023/2024 er på disse torsdagene (med forbehold om endringer):

• 5. oktober
  • 2. november
  • 30. november
  • 25. januar
  • 22. februar
  • 21. mars
  • 18. april
  • 23. mai

Aktiviteter

Ungdommene har tre rom til disposisjon; kantina der det er biljardbord, bordtennisbord, fotballbord, kort, brettspill, høyttaler og sofaer, TV-rommet der det er brettspill, x-box, sofaer og høyttaler og gymsalen.

Kiosk og frukt

Juniorklubben har en liten kiosk og fra kl. 15 selger de hamburger, toast, brus og godis. Hver kveld får alle gratis frukt eller smoothie.

Ellen Slemmestad Jægersborg
Arbeidsleder