Utbedringene på Gamle Nybergsund bru er i rute

Nå pågår det arbeid med sandblåsing og maling.

Trebru er pakket inn i plastelementer - Klikk for stort bildeGamle Nybergsund bru er godt pakket inn mens anleggsarbeidene pågår. Harald Nyberg, Trysil kommune

-  Det er arbeid på brua alle hverdager kl. 7-19 og på lørdager fram til kl. 16 - vi er godt fornøyd med at utbedringene er i rute, sier fagleder veg Weronica Snerten.

Gamle Nybergsund bru er stengt for både gående, syklende og bilister i hele anleggsperioden som er ventet å vare fram til 8. november.

I mellomtida må alle som skal krysse elva i Nybergsund uten båt, benytte den nye brua litt lenger nord.

Gamle Nybergsund bru - Klikk for stort bildeBrua ble stengt 1. august og slik så det ut før anleggsarbeidene startet. Weronica Snerten, Trysil kommune

Weronica Snerten
Konstituert avdelingsleder