Fin sommer på sykehjemmet

Det har vært en strålende sommer - også på Trysil sykehjem.

Denne artikkelen er over ett år gammel og kan inneholde utdatert informasjon

Seks beboere og tre ansatte ved fontenen utenfor sykehuset - Klikk for stort bildeMange ville være med på ballspill ved fontenen utenfor sykehjemmet. Ida Nymoen, Trysil kommune
- Mange har kost seg mye ute i finværet. Og våre fantastiske ansatte - både de faste og vikarene - har ordnet med mange artige aktiviteter, sier Ida Nymoen som begynte som enhetsleder på sykehjemmet 2. august. Før har hun blant annet vært avdelingsleder i både 5. og 2. avdeling.

Aktivitetene

Av alt det trivelige beboerne har fått tilbud om i sommer, nevner hun ballspill ved fontenen ved hovedinngangen, sykkelturer, yatzy, spaserturer, kortspill, gode samtaler og mye kos.

- Nå er sommerferien snart slutt, men vi håper finværet fortsetter en god stund til slik at vi kan være ennå mer ute, sier Ida.

Bildeglimt fra sommeraktiviteter