Søk om utvidelse av skjenkebevilling

Dersom du ønsker å utvide skjenkearealet ditt, skjenketida eller alkoholgrupper på fast basis eller for en kortere periode, må du søke kommunen om utvidelse av skjenkebevillinga di.

Du må søke i god tid og senest tre uker før du ønsker utvidelsen. Oppgi hvilke endringer du ønsker og hvorfor samt perioden du søker for. En slik utvidelse koster ingenting.

Hvis du vil utvide skjenkearealet, må du legge ved skisse over dette.

Søk om utvidelse for enkeltanledning

Søk om fast utvidelse av skjenkebevilling

Klage

Hvis du er misfornøyd med vedtaket vårt, kan du klage innen en frist på tre uker fra du mottok det. Forklar hva du er misfornøyd med og hvorfor du mener vedtaket bør endres.

Dersom vi opprettholder vedtaket vårt, sender vi saken til Statsforvalteren i Innlandet som avgjør om klagen skal tas til følge.

Gå til klageskjema

Du kan også sende klagen til Trysil kommune, postboks 200, 2421 Trysil eller til postmottak@trysil.kommune.no.

Bjørnar Engh
Næringskonsulent