Sommerskolen er en suksess

Elevene på Trysil sommerskole har hatt det knallgøy!

Denne artikkelen er over ett år gammel og kan inneholde utdatert informasjon

Fire elever følger med på kjemiøvelse. - Klikk for stort bildePå sommerskolens første dag var det Smell og sprell på fysikksalen. Spennende! Trysil kommune
De unge lederne på sommerskolen melder om god stemning, mye latter og mestringsfølelse i n'te potens. Ikke rart elevene stråler! Lederne og elevene har helt klart oppnådd målet med sommerskolen: Å ha det gøy og få minst én ny venn.

Aktivitetene

Uka på sommerskolen har vært full av artige opplevelser. Bare sjekk ut ukeplanen:

• Mandag: Bli kjent-aktiviteter på ungdomsskolen før lunsj og smell og sprell på fysikksalen med Hans Peter Bovolden etter lunsj
  • Tirsdag: Klatring i Høyt & Lavt klatrepark og sykling i deler av det store sykkelnettet i og ved Trysilfjellet
  • Onsdag: Bading, kubbspill, volleyball og vannaktiviteter i båt og kano og på SUP-brett ved og på Ulvsjøen i Vestby
  • Torsdag: Boblefotball og andre aktiviteter på Trysil idrettsplass
  • Fredag: Kampsportkurs med verdensmester Robert Paulsbyen fra Elverum før lunsj og bading på Radisson Blu Resort Trysil etter lunsj

Fornøyde foreldre

Og elevene er ikke de eneste som er fornøyde. Det er foreldrene også, noe de gir uttrykk for i tilbakemeldinger til sommerskolens ledere.

- Det er så artig med all rosen vi får. Tusen, tusen takk til alle som har sendt oss e-post eller takket oss på annet vis, sier Sara Nordsveen.

De andre lederne på sommerskolen er Rita Juwita, Karine Heien, Hedda Lysfoss Løvlund, Maria Pedersen, Oliver Mørch Bakken og Simen Øverby.

Bildeglimt fra første uka på sommerskolen