Hopp til hovedinnhold Hopp til søkeboks Hopp over båndkommandoer Logg på

22.7.2020 kl. 12: Tilbudsfrist for vedlikehold av gatelys

Av: Grete Myrvold Rydje | Publisert: 10.06.2020 11:17:44
Slukket gatelys

​Trysil kommune har cirka 1 500 gatelyspunkter som trenger vedlikehold inntil tre ganger per år.

Foto: Grete Myrvold Rydje, Trysil kommune

​Trysil kommune har lagt vedlikehold av 1 500 gatelys ut på anbud.

Kommunen bestiller vedlikehold inntil tre ganger i året etter selv å ha kontrollert gatelysene. I 2019 betalte kommunen cirka 500 000 kroner for kontroll og vedlikehold av gatelysene sine. Kontrakten har en varighet på to år, men kommunen kan forlenge den i ett og ett år to ganger.

Bytte til LED

Oppdraget omfatter også utskifting til LED-belysning i noen av armaturene i løpet av 2020. Den investeringen er estimert til 400 000 kroner.

Kontakt

Det er Abakus AS som kjører anbudsrunden for oss. Anbudspapirene finnes på mercell.com. Kontaktperson er Bjarne Skarpmo, bjarne.skarpmo@abakus.as, tlf. 47 47 60 00, 45 23 42 11.

 

Sist oppdatert: 23.07.2020 00:54:39