Kontakt ossRing oss Trysil rådhus er åpent for publikum mandag-fredag kl. 10-15. Trenger du avtale utenom åpningstiden, ring på forhånd. Sentralbordet i Trysil rådhus er betjent mandag-fredag kl. 10-15, tlf. 62 45 77 00. Du kan ringe ansatte direkte i kontortida mandag-fredag kl. 8-15.30, med unntak av byggesaksavdelingen. Der er telefontida kl. 12-15. Finn ansatt Trenger du lege? Bestill time hos fastlege på tlf. 62 45 78 50 mandag-fredag kl. 8-11 og kl. 12-15. Haster det, ring legevakta hele døgnet på tlf. 116 117, Ved livstruende situasjoner ring 113. Ved andre hendelser utenom kontortid, kan du ringe aktuell vakttelefon. Finn vakttelefonnummer Du kan ringe Trysil bo- og aktivitetssenter både for å snakke med beboere, ledelse og ansatte. Finn riktig nummer på bo- og aktivitetssenteret Skriv til oss Brev i posten sender du til Trysil kommune, postboks 200, 2421 Trysil. Vi har sentralt postmottak, dvs. at du sender posten dit, så fordeler dokumentsenteret den til rett person. E-post sendes fortrinnsvis til postmottak@trysil.kommune.no. Dokumentsenteret sørger for at e-posten kommer til rett ansatt og legges i riktig fagsystem. Hvis du skal sende personsensitive opplysninger digitalt, ber vi om at du bruker eDialog. Der logger du deg på via ID-porten og det du skriver, blir kryptert. Gå til eDialog Vil du melde fra om mørke gatelys, har vi et eget skjema for det. Klikk på den aktuelle pæra. Klikk på Meld inn feil på objektet. Fyll i skjemaet. Klikk på Send inn. Meld fra om mørke gatelys Vil du si fra om andre feil eller mangler, har vi et eget skjema for det. Meld fra om feil Skal du søke om noe, sjekk om vi har digitalt skjema og bruk i så fall det. Gå til skjemabanken Ønsker du gratis omtale av arrangement på hjemmesida vår, trenger vi noen opplysninger. Se hvilke opplysninger vi trenger Fakturaer Fakturaer sendes fakturamottak@trysil.kommune.no. Fakturaer på vann, avløp, eiendomsskatt, barnehageplass, SFO, hjemmetjenester, institusjonsplass, byggegebyrer etc. skal innbetales til kontoen som står på fakturaen. Inkasso skal betales til kontoen som står på fakturaen. De som skal betale fra utlandet, trenger ibannummer og swiftkode. Bic/Swiftkoden er: SHEDNO22 Ibannummeret er: NO7218134596011 Kommunens hovedbankkonto er 1813 45 96011. Sist endret 30.12.2022 10:15