Se så fin ungdomsklubb vi har fått

Tusen takk til Gjensidigestiftelsen som gjorde det mulig!

Odd Kvil, Siri Nygård Bratteggen, Kjersti Terese Storbæk. - Klikk for stort bildeOdd Kvil, Siri Nygård Bratteggen, Kjersti Terese Storbæk ønsker ungdommene velkomne til en nyoppusset, fresh ungdomsklubb. Beathe Sande, Trysil kommune De ga oss nemlig 435 000 kroner fra Et steg å henge-potten sin som svar på frivilligsentralens søknad før jul i fjor.

Oppussinga

- Siden er det malt og snekret over en lav sko. Og kreativiteten har blomstret, se bare på garderobeknaggene for eksempel, sier Beathe Sande, kommunens fagleder for byggende barne- og ungdomsarbeid.

Hele lokalet er pusset opp, og vi har takk og lov fått to oppvaskmaskiner på kjøkkenet. Det kommer godt med, for vi serverer mat på klubbkveldene - og det til mange.

Innkjøp

- Vi har kjøpt nye møbler i tråd med ungdommenes ønsker. Og vi har kjøpt inn blant annet lydanlegg og prosjekter. Nå kan lokalene også brukes av lag og foreninger og andre som vil leie dem til møter og liknende når det ikke er ungdoms- eller juniorklubb der. Tusen takk til Gjensidigestiftelsen - klubben ble kjempefin! sier hun.

Vi kommer tilbake med mer informasjon om leiemulighetene når priser og regler er klare.

Se så fint det er

Ellen Slemmestad Jægersborg